Proponowana tematyka:

 

  • Skuteczny przywódca (lider) Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Proces kierowania – istota i uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne
    • Etapy procesu kierowania z uwzględnieniem planowania strategicznego i teorii kompleksowego zarządzania jakością
    • Czynniki warunkujące efektywność procesu kierowniczego
    • Style podwładnych – strategie kierownicze. Typy kierownictwa
    • Cechy, umiejętności i zachowania efektywnych kierowników
    • Wyznaczniki kobiecego podwładnych męskiego stylu kierowania

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy będą znali istotę, etapy i uwarunkowania procesu kierowania oraz posiądą umiejętność: planowania, organizowania, kontrolowania efektów pracy, a także przewodzenia podwładnym z zastosowaniem strategii kierowania adekwatnych do ich zachowań.

  • Motywowanie podwładnych Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Przewodzenie zespołowi pracowniczemu jako najważniejszy i najtrudniejszy problem kierownictwa
    • Style kierowania z uwzględnieniem zadań firmy i czynnika ludzkiego
    • Kierowanie oparte na władzy i kierowanie oparte na autorytecie szefa
    • Umiejętność wywierania wpływu na innych
    • Strategie i metody pozytywnego wzmacniania a manipulacja
    • Formalne i nieformalne metody motywowania i wspierania podwładnych

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność pozytywnego wzmacniania i wywierania wpływu na podwładnych z wykorzystaniem formalnych i nieformalnych strategii motywowania i wspierania podwładnych.

  • Budowanie autorytetu Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Władza a autorytet. Typy autorytetu
    • Zarządzanie oparte na władzy – charakterystyka zachowań i ich skutki
    • Zarządzanie oparte na autorytecie przywódcy – charakterystyka zachowań i ich skutki
    • Czynniki warunkujące budowanie i umacnianie autorytetu
    • Kategorie zachowań, w jakich przejawia się autorytet szefa
    • Procedura budowania autorytetu

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność pozytywnego wzmacniania i wywierania wpływu na podwładnych z wykorzystaniem formalnych i nieformalnych strategii motywowania i wspierania podwładnych.

  • Delegowanie uprawnień Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Delegowanie uprawnień jako metoda prowadząca do kierownictwa uczestniczącego
    • Korzyści płynące z delegowania władzy
    • Diagnoza zasobów intelektualnych kadry jako podstawa przydzielania uprawnień
    • Zasady delegowania uprawnień
    • Procedura skutecznego delegowania władzy

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność zwiększania uczestnictwa podwładnych w zarządzaniu firmą poprzez delegowanie uprawnień stosownie do ich umiejętności zawodowych.

  • Sztuka gospodarowania czasem Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Prakseologiczne zasady sprawnej i efektywnej pracy
    • Planowanie zadań
    • Hierarchia ważności i pilności zadań
    • Planowanie czasu z uwzględnieniem zadaniowego systemu pracy
    • Delegowanie uprawnień jako metoda prowadząca do kierownictwa uczestniczącego
    • Korzyści płynące z delegowania władzy
    • Diagnoza zasobów intelektualnych kadry jako podstawa przydzielania uprawnień
    • Zasady delegowania uprawnień
    • Procedura skutecznego delegowania władzy

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność zwiększania uczestnictwa i odpowiedzialności podwładnych w zarządzaniu firmą poprzez delegowanie uprawnień stosownie do ich umiejętności zawodowych.

  • Planowanie strategiczne i operacyjne Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Proces kierowania – istota, etapy i ich uwarunkowania
    • Planowanie jako podstawa rozwoju firmy
    • Różne podejścia do planowania
    • Rola planowania długo- i krótkoterminowego w zarządzaniu firmą
    • Planowanie kierunków rozwoju (misja, wizja) firmy
    • Określanie priorytetów
    • Planowanie krótkoterminowe (operacyjne). Przydział zadań

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność określania kierunków rozwoju firmy, planowania strategicznego i operacyjnego, formułowania wizji i misji firmy.

  • Zarządzanie jakością Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Zarządzanie jakością jako metoda rozwoju firmy
    • Założenia i zasady TQM (kompleksowego zarządzania jakością)
    • Audyt wewnętrzny i zewnętrzny – rola i zakres
    • Procedura badania jakości
    • Diagnoza, monitoring i ewaluacja jako narzędzia oceny jakości
    • Zasady konstruowania kwestionariuszy ankiet i wywiadu
    • Programy naprawcze

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność określania planowania kontroli wewnętrznej z uwzględnieniem celów strategicznych i krótkoterminowych, wykorzystywania narzędzi pomiaru i konstruowania kwestionariuszy ankiet i wywiadu.

  • Kierowanie zmianami Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Cel i istota zmian w organizacji. Makro- i mikrozmiany
    • Model zmiany
    • Emocjonalne reakcje ludzi w sytuacji zmiany
    • Przyczyny i formy oporu wobec zmian
    • Strategie przezwyciężania oporu
    • Planowanie i wdrażanie zmian
    • Prawidłowości i uwarunkowania procesu zmiany

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność kierowania zmianami mikrosystemowym, a w szczególności: planowania i implementacji zmiany, rozpoznawania i przezwyciężania oporu ludzi wobec zmian, stosowania adekwatnych strategii.

  • Zarządzanie zasobami ludzkimi Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Organizacja jako zespół ludzi. Budowanie klimatu zaufania i współpracy
    • Zachowania podwładnych w relacji z szefem – prawidłowości i uwarunkowania
    • Metody wywierania wpływu na podwładnych
    • Zasady organizacji pracy podwładnych
    • Przewodzenie zespołowi – rola i funkcje lidera
    • Lider transakcyjny i transformacyjny – efekty działania
    • Organizacja doskonalenia podwładnych
    • Metody motywowania podwładnych

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność kierowania zespołem ludzkim, a w szczególności: diagnozowania zasobów ludzkich i organizowania pracy z ich wykorzystaniem, skutecznego przewodzenia zespołowi, doskonalenia zespołu i wspierania w realizacji zadań.

  • Sztuka karania i zwalniania pracowników Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Jak motywować opornych stosując kary?
    • Kara jako narzędzie dyscyplinowania podwładnych
    • Metody formalnego i nieformalnego karania pracowników
    • Jak wyciągać konsekwencje nie tracąc „ludzkiej twarzy”?
    • Procedura informowania pracowników o zastosowaniu kary i zwalniania ich

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność profesjonalnego informowania o zastosowaniu kary lub zwolnieniu pracownika.

CECHUJE NAS

sce edukator dlaczego my Kompleksowość
działań
i elastyczność
sce edukator dlaczego my Otwartość
na potrzeby
klienta
sce edukator dlaczego my Wysoka
jakość
oferowanych
usług
sce edukator dlaczego my Równość szans
w dostępie do
oferty
sce edukator oferta
REFERENCJE &
REKOMENDACJE
sprawdź nas
sce edukator oferta
ZAPISZ SIĘ NA
SZKOLENIE
wypełnij formularz

Sosnowieckie Centrum Edukacyjne
"EDUKATOR"
ul. Zielonogórska 51/26
41-218 Sosnowiec
NIP: 644-145-84-06
REGON: 276715570

Copyright©2017 SCE edukator | Wszelkie prawa zastrzeżone.