Proponowana tematyka:

 

  • Komunikowanie interpersonalne w miejscu pracy Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Istota i prawidłowości procesu komunikowania się między ludźmi
    • Jak mówić, żeby nas słuchano – jak słuchać, żeby do nas mówiono? Techniki aktywnego słuchania
    • Język kobiet – język mężczyzn. Różnice w zachowaniach kobiet i mężczyzn w miejscu pracy
    • Zasady komunikowania w pracy. Najczęściej popełniane błędy i ich konsekwencje

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy będą znali zasady poprawnej komunikacji interpersonalnej z uwzględnieniem sytuacji pracy oraz posiądą umiejętność posługiwania się nimi z uwzględnieniem różnic w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn.

  • Rozwiązywanie problemów i konfliktów Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Pojęcie konfliktu i jego cechy
    • Źródła konfliktów
    • Tradycyjne i nowoczesne podejście do konfliktu w miejscu pracy
    • Metody rozwiązywania konfliktów
    • Strategia dwóch zwycięzców

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy będą znali uwarunkowania i źródła konfliktów w miejscu pracy, posiądą umiejętność diagnozowania ich przyczyn oraz doboru i stosowania adekwatnych metod rozwiązywania.

  • Sztuka prowadzenia negocjacji Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Negocjacje, mediacje, arbitraż jako metody rozwiązywania problemów i konfliktów w miejscu pracy
    • Istota negocjacji, mediacji i arbitrażu
    • Zasady prowadzenia negocjacji
    • Kompromis i konsensus jako efekt negocjacji
    • Błędy, jakich nie należy popełniać

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy będą znali różnice między negocjacjami, mediacjami i arbitrażem, między kompromisem a konsensusem oraz zasady poprawnej negocjacji, a ponadto posiądą umiejętność wykorzystania poznanej wiedzy w rozwiązywaniu problemów i konfliktów w miejscu pracy.

  • Budowanie zespołu pracowniczego Open or Close

    Treści szkolenia:

    • Współpraca jako podstawa efektywności działań organizacji. Uwarunkowania współpracy i korzyści z niej płynące
    • Proces rozwoju grupowego
    • Różnice między grupą a zespołem. Cechy zespołu
    • Budowanie zespołu pracowniczego – czynniki integrujące i dezintegrujące zespół
    • Role pełnione w grupie i ich znaczenie dla rozwoju organizacji
    • Rola i funkcje formalnego i nieformalnego lidera zespołu

     

    Efekty szkolenia:

    Po szkoleniu uczestnicy będą znali istotę procesu rozwoju grupy, role w niej pełnione oraz posiądą umiejętność integrowania zespołu pracowniczego i kształtowania stosunków międzyludzkich w zespole sprzyjających współpracy.

CECHUJE NAS

sce edukator dlaczego my Kompleksowość
działań
i elastyczność
sce edukator dlaczego my Otwartość
na potrzeby
klienta
sce edukator dlaczego my Wysoka
jakość
oferowanych
usług
sce edukator dlaczego my Równość szans
w dostępie do
oferty
sce edukator oferta
REFERENCJE &
REKOMENDACJE
sprawdź nas
sce edukator oferta
ZAPISZ SIĘ NA
SZKOLENIE
wypełnij formularz

Sosnowieckie Centrum Edukacyjne
"EDUKATOR"
ul. Zielonogórska 51/26
41-218 Sosnowiec
NIP: 644-145-84-06
REGON: 276715570

Copyright©2017 SCE edukator | Wszelkie prawa zastrzeżone.