Proponowana tematyka:
-
Obsługa klienta Open or Close
Treści szkolenia:
- Kultura organizacyjna firmy a zasady obsługi klienta
- Sposób funkcjonowania sekretariatu szefa a wizerunek firmy
- Psychologiczne aspekty obsługi klienta
- Jak radzić sobie z agresją klienta?
- Najczęściej popełniane błędy w obsłudze klienta
Efekty szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność profesjonalnej obsługi klienta z wykorzystaniem artefaktów adekwatnych do przyjętej w firmie kultury organizacyjnej.
-
Organizacja pracy sekretariatu Open or Close
Treści szkolenia:
- Rola i zadania sekretariatu. Funkcja wewnętrzna i zewnętrzna
- Organizacja pracy w sekretariacie firmy
- Planowanie zadań szefa firmy jako jedno z zadań sekretariatu
- Artefakty związane z funkcjonowaniem sekretariatu
- Sekretariat jako wizytówka firmy
- Wygląd i zachowanie pracowników sekretariatu
Efekty szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność organizowania pracy sekretariatu firmy z wykorzystaniem profesjonalnych strategii i zachowań.
-
Rola i zadania asystenta/sekretarza Open or Close
Treści szkolenia:
- Rola i zadania sekretariatu
- Zadania sekretarza/asystenta wobec szefa
- Zadania sekretarza/asystenta wobec innych pracowników
- Zadania sekretarza/asystenta wobec klientów
- Organizacja pracy w sekretariacie firmy
- Wygląd i zachowanie sekretarza/asystenta
Efekty szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy posiądą umiejętność profesjonalnego wykonywania zadań wobec klientów wewnętrznych i zewnętrznych firmy.